torsdag 18. august 2011

Everyone must take time to sit and watch the leaves turn

For en høst det skal bli!
Først ute i september er det tur med verdens beste -nille! Vi skal ta kielbåten, og jeg skal dele lugar med beste Linda, det blir nok fantastisk, som alltid! Ship O Hoi og hælan i taket!
Dagen etter jeg kommer hjem, drar jeg rett til USA igjen, nærmere Arizona! Der la jeg igjen hjertet mitt, og det har jeg tenkt å dra å besøke i to og en halv uke! Jeg gleder meg sånn til å se alle de flotte menneskene og hestene igjen at jeg vet nesten ikke hvilken fot jeg skal stå på!
Det blir nok litt trist å komme hjem, men så kommer jo LOVESHACK på Stjørdal et par dager etterpå, Svein, Aslak og resten av gutta klarer alltid å få litt fart i denne kroppen!
I midten av oktober er det klart for den årlige turen til London, og i år er det Linda og Sonja som er mitt reisefølge! Vi skal kose oss til døde i Europas beste by, og også på Rihanna konsert!
Så, selv om Norge er litt trist og grått, har jeg masse å se fram til! For når jeg kommer hjem fra London, er det jammen meg snart jul <3





onsdag 17. august 2011

The High Chaparral - Ride the Savage Land.



Denne filmen er spilt inn på ranchen joooo, fikk "hjemlengsel" når jeg så den! Heldigvis er det bare 3 uker igjen, så er jeg tilbake <3

mandag 25. juli 2011

Et lys i mørket

   

Idag stengte hele kjøpesenteret halv 6, og jeg dro rett på minnestunden som skulle være på torget på Stjørdal. Det var helt fantastisk mange mennesker der, og det er så givende å se at vi alle står sammen i sorgen. Det har vært en helt spesiell helg, og vi vil aldri glemme de som mistet livet i Oslo og på Utøya <3
  
A german newspaper article says: "Even in their deepest sorrow the norwegians don't get hysterical. They resist the hate. It is amazing to see how politicians and the whole country reacts. They are sad to the deepest thread of their souls. They cry in dignity. But nobody swears to take revenge. Instead they want even more humanity and democracy. That is one of the most remarkable strengths of that little country"

Det har vært fantastisk å sett hvordan våre politikere, ikke minst Jens Stoltenberg har taklet denne situasjonen. Både han og kongefamilien har virkelig fremstått som noen klipper som det Norske folk kan klamre seg til når det blåser som verst. Det er bare å si takk for at vi har slike ledere å se opp til! En virkelig inspirasjon!

søndag 24. juli 2011

Mitt lille land






Den grusomme hendelsen som skjedde i Norge på fredag, vil aldri bli glemt.
Uforståelige ting skjer i verden hver eneste dag... Men i lille Norge...? Tragisk.

torsdag 21. juli 2011

Heit!

Igår fikk jeg være med Silje, som er mammaen til fineste tanteungen, å ri! Hurra!
Det var en vakker skapning ved navn Heit som jeg fikk prøve meg på, og han var en skikkelig godgutt!
Gud, som jeg savner å være omkring hester!
Det var veldig uvant å ri engelsk igjen, det er da så lite å holde seg i ;)



tirsdag 19. juli 2011

Oh, Happy Day!

Idag kom min kjære bil, og vi har vært på tur i hele kveld.
Tidligere idag bestilte jeg også flybilletter tilbake til Tucson, jeg skal dit i september og være litt over 2 uker! Og det er jeg så glad for at jeg har ikke ord! Har litt "hjemlengsel" så det passer fint, Jenny skal også dit da, så det blir gøy med en reunion! <3

Meg og Jenny skal nok en gang på eventyr sammen!

Jeg gleder meg helt VILT til å se alle hestene igjen!

lørdag 16. juli 2011

Ut på tur, aldri sur!

Idag har Ida, Emilie og meg vært på tur i Meråker! Vi pakket sekken full av godsaker og nødvendigheter, og satte kursen mot et vann som heter Brudesløret! Solen var også framme, så det ble en fantastisk dag ute i norsk natur! Etter mye sykdom etter jeg kom hjem, begynner kroppen endelig å fungere som normalt igjen!




Ride with me, baby!

Denne jenta har kjøpt seg ny bil, jeg gleder meg som en unge til at meg og min nye bestevenn skal cruise rundt sammen på tirsdag! SÅ kjedelig å vente!