mandag 27. juni 2011

Big lights will inspire you,F let's hear it for New York

På lørdagskvelden kom vi fram til byen som aldri sover. Da hadde vi på oss gode sko og gikk på en liten oppdagelsesferd i nabolaget som da er, Times Square. Fant oss en restaurant for å spise middag, og merkelig nok var det nordmenn på begge sider av bordet! Norske stemmer i utlandet er så gøy!

Igår stod vi opp så tidlig som vi maktet (10:30!) og da var det Empire State Building og 5th Avenue som stod på listen over hva vi ville gjøre. For ei lita bærte som er redd for høyder er det ikke verst å kunne si at jeg har vært på toppen av verden!
Klarte også å få med oss en ting eller to i bæreposene, koffertene som hadde overvekt fra Las Vegas er selvfølgelig veldig fornøyde med akkurat det!
Når kvelden kom, og etter mye tramping og litt til, kom vi over en kino på vei hjem. Er man i New York og klokka er ti på kvelden og man har lyst til å se Cameron Diaz sin nyeste film - ja, da kan man det! 

Idag våknet vi minst like tidlig, om enda ikke litt tidligere (11:00), og jeg startet dagen med å ringe fineste Naomi som har BURSDAG I DAG! hun sitter i Budapest og leser på sin siste eksamen, og la oss alle sammen krysse armer og bein for at det går hennes vei! Vi bestemte oss for å fortsette der vi slapp i går.
Så idag har vi trasket like mye, gikk opp til Central Park hvor vi spiste og gikk litt rundt. Etter det var tid for å freshe oss opp litt til den kommende Norgesturen, så derfor sitter jeg her nå med nyfarget hår (ja, det er fortsatt blondt, og kanskje litt blondere. iiik) og fransk manikyr på neglene!





Ny kompis :)



Ingen fare for at man glemmer denne filmen!

Just Breathe

fredag 24. juni 2011

And I got some of it back!

Da er siste dagen i Las Vegas kommet, og vi har hatt noen fine late dager her, og er veldig klare for å sette snuten mot New York i morgen! Nå nærmer det seg Norge med stormskritt, og jeg er gleder meg sånn til norsk mat at jeg tenker på det hver gang vi skal spise her :) Ferien har vært flott og innholdsrik, og jeg er så glad for at vi har fått sett så masse! Men nå skal det bli godt å komme hjem å se alle sammen igjen! Timon <3



onsdag 22. juni 2011

Addiction

Okey. Så har lommeboka fått kjent på det å være en gambler, ikke så sikker på at verken den eller jeg er så veldig fornøyd med kveldens utfall! Nåvel, shit happens!
Vi koser oss veldig i Vegas med masse sol og basseng, mat og god drikke! Temperaturen skal nå en ny topp i morgen, så det blir spennende å se hvor mange kilo man svetter bort ;)

tirsdag 21. juni 2011

Savn

Bildet lånte jeg fra Gry :)
Dette er Gry på hesten sin Coup i lilla utstyret hun fikk til bursdagen sin, er han ikke stilig? De skal på rodeo i Las Vegas i juli, de kommer til å rocke!! Skulle ønske jeg var der med dere <3

søndag 19. juni 2011

Vegas Baby!

Da er vi snart klare for avreise til Las Vegas! Det skal bli godt å komme seg inn i Arizona igjen å få det (veldig!) godt og varmt! Vi ser fram til noen nydelige dager der, vi skal sove på Aria Hotel og rote bort masse penger i de sene nattetimer og forhåpentligvis vinne litt også... :-)


lørdag 18. juni 2011

I feel like a Cowboy Princess

Verdens snilleste Laura og Russell gav meg verdens beste gave noen dager før jeg reiste fra ranchen;
en inngravert belt buckle! Jeg er så stolt, det er en ekte Montana beltespenne, så dette er ikke noe tull!
Så jeg er offisielt en ekte cowboy-jente! (ikke at det var noe nytt nå da..;)
Jeg bar den med stolthet, og gleder meg til neste gang jeg kan bruke den igjen!



The End Is Near

Magic







Jeg ELSKER disse bildene fra Anne Leibovitz!

fredag 17. juni 2011

-nille: En kunde tipser...; En fantastisk Barbie-kake!

Jeg ønsker meg en barbie-kake! Premie til den som baker en sånn til meg!

Everybody goes to Hollywood!

Onsdag var vi framme i LA. Vi hadde booket oss inn på Cadillac Hotel, som ligger RETT ved Venice Beach. Snakk om fantastisk bra plassering! I går var vi på tour rundt i byen og dro også på Universal, det var veldig morro :) Vi koser oss veldig, selv om sola ikke er framme hele tida! Savner Arizona-sola ;) I morgen skal vi møte Wendy og kose oss med henne, før vi på søndag setter snuten mot Vegas og skal leve det glade liv der!







Noen som kjenner igjen denne kjekke karen?


BumbleBeeeee